0

De ce este important sa investesti in publicitatea online

Cand vine vorba de promovare se poate discuta foarte mult iar parerile tot timpul sunt impartite. Din pacate cele mai bune idei le au fix cei care nu detin afaceri, iar cei care le au de multe ori nu se pricep dar nici nu lasa pe altii sa se ocupe de treaba asta. Cand vine vorba de investitii, cei mai putini bani se duc fix pe partea de marketing.

Ford zicea ca daca ar avea 20 de dolari, de 2 dolari ar cumpara pixuri si de 18 dolari ar face publicitate. Din pacate vorba asta nu se aplica in practica cand vine vorba de antreprenori. Acestia folosesc reclamele pe retelele de socializare, reclame ce sunt eficiente pe termen lung, dar dupa ce se termina bugetul se duc si clientii. Nimeni nu vrea sa investeasca pe termen lung, sa creasca valoarea brandului si a serviciilor sau produselor oferite.

Una din cele mai eficiente metode de a face publicitate, ce-i drept scumpe dar de efect pe termen lung, advertoriale seo au fost si vor fi tot timpul utile pentru ca ajuta la aparituia unui brand in pozitionarea pe motorul de cautare Google.com si cu totii stim ca daca nu esti pe Google atunci nu existi.

Toti antreprenorii ar trebui sa apeleze la servicii seo profesionale daca doresc ca valoarea brandului lor sa creasca si ca rezultatul vanzarilor sa fie unul bun. A investi pentru a fi in Google este o munca ce necesita timp, costa bani dar dincolo de asta roadele culese de pe urma unei asemenea investitii se vede pe termen lung si imediat va explic carui segment se adreseaza acest lucru.

Cei de la Deloitte au facut un studiu cu privire la profilul consumatorilor si au realizat ca exista 8 mituri legate de obiceiurile de cumparare care ar fi specifice fiecarei generatii.

#1. Generația Z preferă magazinele online – De fapt, ponderea cumpărăturilor în magazine fizice și online înclină în favoarea celor din magazinele fizice pentru toate categoriile de vârstă, inclusiv pentru generația Z.

#2. Doar consumatorii mai tineri sunt conștienți de sănătate, se îngrijesc de hrană și cumpără alimente ecologice – De fapt și persoanele mai în vârstă sunt preocupate de sănătate.

#3. Consumatorii care caută prețuri mici sunt doar cei cu venituri mai mici – Toți consumatorii, indiferent de profil sau de nivelul veniturilor, caută un echilibru între preț și calitate.

#4. Generațiile mai tinere nu mai sunt interesate de brandurile tradiționale – Rezultatele studiului arată că tinerii preferă brandurile pentru că „acestea spun ceva despre ei”.

#5. Canalele de promovare tradiționale nu mai sunt frecventate de tineri, social media este cea mai bună modalitate de a ajunge la ei – Ca și în cazul brandurilor, canalele tradiționale rămân populare pentru a atrage consumatorii mai tineri.

#6. Generațiile mai în vârstă nu utilizează social media – Studiul arată că majoritatea consumatorilor au minimum o dată pe zi expunere la cel puțin o platformă social media.

#7. Doar generațiile mai în vârstă folosesc cupoane și reduceri – Aproximativ șapte din zece consumatori se bucură de sumele pe care le pot economisi prin utilizarea cupoanelor sau a cardurilor de loialitate.

#8. Inovația și creșterea mărcii sunt alimentate doar de generațiile mai tinere – Persoanele cu experiență mai îndelungată, cu o putere de cumpărare mai mare au capacitatea de a contribui la creșterea mărcii în viitorul imediat.

Cum aflam toate treburile astea? Folosind internetul! Asa ca daca vrei sa functioneze lucrurile, nu e suficient sa ai daor un site si o pagina de Facebook.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *