Cateva statistici imediate ale editiei de la Iasi a Business Days 2014:
– 984 de participanți dintre care 113 speakeri și 36 de persoane acreditate din partea presei
– 44% dintre participanți au fost manageri, 26% antreprenori, 27% profesioniști si 3% studenți și elevi
– În prima zii s-au înscris la sesiunile de business networking 235 de participanți, iar în a doua zi 226.
– Prin platforma online meet-me au fost realizate 6.753 de tranzacții dintre care 97% au fost pentru schimburi de date de contact.
– conferințele si mesele rotunde au avut peste 24.000 de vizualizari online pe durata celor doua zile cu o concentrare mai mare în prima zi (aproximativ 65%). Evenimentul a fost transmis live atât pe platforma Business Days cât și pe platforma IBS TV.
Dupa cum spunea si Adrian Monoranu, Iasi Business Days 2014 este un loc in care sponsorii se pot face remarcati, precum au facut si cei de la Miss Valigeria, un magazin de genti) care au oferit fiecarui participant cate o punga mare plina de cataloage cu produsele comercializate de catre acestia dar si un voucher in valoare de 500 de Lei pentru cumparaturi de minim 2000 Lei. Ideea este ca prin Palas Mall si prin preajma se plimbau o multime de oameni cu astfel de sacose in mana, astfel incat magazinul as-a bucurat de o vizibilitate foarte buna.
Un eveniment reusit cu multi speakeri, multi spectatori, multa galagie pe social media, multi parteneri, multe evenimente si multe gagici misto, uite si cateva dintre ele:
Mai multe fotografii de la Iasi Business Days 2014 gasiti aici.