0

De ce să investești în advertoriale?

Publicitatea online este mult mai mult decât simpla lansare a unui banner și speranța de profit. Cele mai eficiente campanii de publicitate online includ mai multe elemente care sunt interconectate, fiecare dintre ele oferind caracteristici unice pentru a maximiza potențialul campaniei. Cu strategia și implementarea potrivite, un advertorial poate duce la rezultate impresionante. Poți apela pentru advertoriale SEO la Agenția de Marketing Online și Promovare Digitală Ad Revolution. Principalele avantaje ale advertorialelor sunt direcționarea extrem de clară, adică publicitate doar pentru potențialii clienți, prețuri semnificativ mai mici comparativ cu alte forme de publicitate și urmărirea foarte bună a rezultatelor. Pe internet, totul este măsurabil, iar agenția adrevolution.ro știe întotdeauna cât de eficient este utilizat bugetul. Agenția de Marketing Online și Promovare Digitala Ad Revolution oferă toate elementele necesare pentru o campanie publicitară de succes pe internet.

De ce ai nevoie de advertoriale?

Un advertorial este un articol editorial, care este scris în scopuri publicitare și publicat atât în ​​presa scrisă, cât și pe site-uri web. Conținutul textului simplu poate fi îmbogățit suplimentar cu imagini, videoclipuri, tabele sau alte elemente grafice. Agenția de Marketing Online și Promovare Digitală Ad Revolution poate oferi clienților reclame pe portaluri cu acoperire mare. Conform legislației actuale, reclamele publicitare trebuie să fie etichetate ca atare, deoarece au caracter comercial și nu informativ. Totuși, se crede că publicitatea a apărut atunci când editorii căutau alte surse de venit, deoarece reclamele clasice nu mai obțineau efectul dorit. Cu advertoriale, granița dintre informații și publicitate este astfel, mai estompată. Acest fapt se reflectă chiar în cuvântul advertorial.

În timp ce publicitatea se concentrează în mod specific pe un anunț publicitar, într-un advertorial este inclus un întreg conținut. Un advertorial transmite mesajul său publicitar mai degrabă indirect. Editorii pot oferi clienților un produs atractiv, putând distribui conținutul pe o arie largă și utilizat în marketingul de conținut. Furnizorii de advertoriale sunt de fapt, mari editori. Clienții importanți lansează în mod regulat campanii cu reclame publicitare. Advertorialele sunt foarte populare pe scena SEO, deoarece se pot obține backlinkuri de pe alte site-uri web pentru propriile proiecte. Dar scopul inițial al unui advertorial este de a oferi cititorului un portal online, cu informații suplimentare.

 

Promovarea site-ului SEO nu este la fel ca acum zece ani. Acum nu este suficient doar să scrii texte la cerere care plac și să aştepţi rezultatul.  Google aduce site-uri cu conținut util în partea de sus. Utilitatea motorului de căutare este determinată de integralitatea dezvăluirii subiectului și de comportamentul vizitatorului pe pagină. Dacă scopul tău este pur și simplu să umpli site-ul cu orice text care îți place, poți lăsa totul la voia întâmplării.

Cu advertoriale poți atrage potențialii clienți

Marketingul local este orice activitate de marketing care vizează atragerea clienților pe o anumită rază în raport cu locația companiei tale. Principala sa diferență față de alte tipuri de marketing este locația geografică. Toate activitățile de marketing sunt destinate publicului țintă care locuiește sau lucrează în apropierea punctelor tale de vânzare. Advertorialul este deosebit de important pentru firmele mici și mijlocii, ai căror clienți trebuie să ajungă la punctul de vânzare pentru a primi un serviciu sau pentru a cumpăra un produs, și acestea sunt saloane de înfrumusețare, notari, centre medicale, stomatologi privați, terapeuți de masaj, nutriționiști, stație de service, spălătorii auto, restaurante și cafenele fără servicii de livrare, magazine cu amănuntul etc.

Sursa foto: https://pixabay.com/photos/business-man-newspaper-business-man-1031755/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *