Cum ar fi daca s-ar povesti? Cum ar fi daca inainte de a aplica la un job sau inainte de a-ti incepe prima zi la birou, ti-ai cunoaste fiecare coleg mai mult decat doar: este din departamentul “X” sau “Y”. Cum ar fi daca ai sti valorile, principiile si regulile dupa care se “traieste” in compania din care urmeaza sa faci parte? Eu zic ca ar fi mult mai usor pentru toti.
De o vreme-ncoace, daca e sa tragi cu ochiul prin ofertele de angajare vei gasi: descriere companie, postul, responsabilitatile postului si doar in unele cazuri cateva cifre legate de salariu si beneficii. Dar, cum ramane cu cealalta parte a monedei? De ce nu exista o descriere a echipei in loc de descrierea companiei? De ce dupa rubrica responsabilitati nu exista rubrica valori si traditii ale companiei? Cum ar fi daca ar exista un ghid despre cum e sa fii angajatul companiei X, un handbook despre cum arata si cum lucreaza echipa din care urmeaza sau te gandesti sa faci parte? Desi ma repet, zic ca ar fi mult mai usor pentru toti. Si pentru ca noi oamenii, ne asemanam intr-o oarecare masura, aceasta intrebare si-au pus-o si cei de la Thinslices si au creat “The Thinslices Handbook” sau “manualul angajatului” care te ajuta sa intelegi ce fac acesti omuleti in biroul lor din interiorul Muzeului Teatrului din Iasi.
Dupa cum ti-ai dat seama, Thinslices este o companie sau mai bine zis o echipa care dezvolta aplicatii mobile si web si da, sediul lor este chiar Muzeul Teatrului din Iasi si anume aceasta echipa a descris cu amanunte ce inseamna sa le fii coleg in “The Thinslices Handbook”. Este o initiativa noua dar zic eu foarte utila. Desi nu am nicio tangenta cu domeniul IT totusi am fost curios sa “vad” cum e sa fii un Thinslicer si sa stii ca, am fost placut surprins cand am gasit raspuns la toate intrebarile care mi-ar putea aparea ca si potential aplicant: cum arata si cum functioneaza aceasta echipa, care este modalitatea de interactionare intre colegi, care sunt metodele de masurare a performantei si cum este recompensata peformanta individuala.
Ma bucur cand “cortina se ridica” si dincolo de cifre, target-uri si individualism vad cum oamenii se gandesc la oameni si sper ca in scurt timp mai multe companii sa devina echipe nu doar in descriere dar si in spatele usilor de birou.
Share the post "Cum ar fi sa-ti cunosti echipa inainte de a aplica pentru un nou job"