1

Pizzeria Mamma Mia – Fidelizare a clientilor prin card sau aplicatie de smartphone

Card fidelizare Mamma Mia

Pizeria Mamma Mia din Iasi, dupa parerea mea, ar trebui sa ofere lectii de marketing si de vanzari tuturor celor care doresc sa studieze sau sa-i deschida o afacere de acest gen. Acum cativa ani aveau restaurantul sub Palatul Braunstein, dupa care si-au mutat sediul si au inceput sa pregateasca si altceva decat pizza, crispy strieps, shaorma sau alte minunatii de mancaruri de fast food. Au evoluat din punct de vedere gastronomic, dupa care au reamenajat locatia, au mai deschis inca un restaurant in Parcul Guliver, si-au facut un sediu special pentru catering si livrari la domiciliu.

In aceasta vara au investit intr-o terasa foarte frumoasa si in fidelizarea clientilor. Restaurantul Mamma Mia din zona Casa Modei este deschisa Non Stop, multi petrecareti merg spre dimineata sa manance acolo si pentru mentinerea clientilor patronul a lansat un sistem foarte simplu de rasplatire.

Sunt doua variante disponibile:
Prima, consta intr-un card de fidelizare, rasplata pizzeriei este de a-ti oferi 10% din valoarea notei de plata in puncte, la modul ca 1 punct = 1 RON, care se pot folosi in orice restaurant Mamma Mia sau la comenzile la domiciliu. Pe langa asta de ziua clientului ce are card de fidelitate, la orice comanda facuta, Mamma Mia iti ofera un tort gratis.

A doua varianta, cea pe care o folosesc si eu este o aplicatie de smartphone ce inlocuieste cardul ce poate fi descarcata pentru iOS si Android. Acumularea punctelor se face foarte simplu pentru ca aplicatia are un cititor de coduri de bare si efectiv scanezi codul si alegi ce doresti, acumularea de puncte sau consumul punctelor pe nota respectiva. Pe langa asta, in plicatie poti vedea tot timpul oferta zilei.

Aplicatie iOS Mamma Mia Aplicatie iOS Mamma Mia Aplicatie iOS Mamma Mia
Odata cu achitarea sumei datorate, punctele sunt cumulate. Un lucru ce trebuie stiut este faptul ca acel cod de bare trebuie generat in sistem in maxim 15 minute, timp in care clientul trebuie sa finalizeze nota prin achitare.

Tind sa cred ca Pizzeria Mamma Mia este unul din cele mai bune branduri de restaurante de tip fast food din Iasi, mi-ar placea sa vad o extindere, sa aiba mai multe locatii in oras sau de ce nu si in afara granitelor Iasiului.

Comments

comments

One Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *