A doua zi de testare a fost mai lejera, dupa micul dejun, am pornit usor spre Brasov, dupa ce m-am dezmortit un pic am inceput sa dau un pic de talpa masinii, la urma urmei a doua zi mi-am petrecut-o la volanul noului Megane GT.
Daca in prima zi de test drive m-am jucat cu Energy 1.6 dCi 130 CP, la intoarcere am avut pe mana un motor de 1.6 Turbo ce dezvolta 205 CP si face 0 -100 km/h in 7.1 secunde.
Noul Megane 2016 propune o gama larga de motorizari
Energy 1.5 dCi 90, cu o cutie de viteze manuala cu 6 trepte;
Energy 1.5 dCi 110, cu o cutie de viteze manuala cu 6 trepte;
Energy 1.5 dCi 110 EDC cu transmisia automata cu dublu ambreiaj EDC cu 6 trepte;
Energy 1.6 dCi 130 cu o cutie de viteze manuala cu 6 trepte;
Sce 115 cu o cutie de viteze manuala cu 5 trepte;
Energy 1.6 TCe130 cu o cutie de viteze manuala cu 6 trepte;
Energy TCe 205 EDC cu transmisia automata cu dublu ambreiaj EDC cu 7 trepte;
Noul Renault Megane este disponibil in Romania cu un pret care incepe de la 14.800 euro cu tot cu TVA.
Tin sa precizez faptul ca in prima zi cu varianta Energy 1.6 dCi 130 cu o cutie de viteze manuala cu 6 trepte, in aproximativ 250 km de mers am reusit un consum de 6.1 litri in conditiile in care m-am jucat cu masina bine de tot, am mers cu viteza, serpentine, depasiri si asa mai departe, lucru care mi-a placut.
In schimb, la intoarcere am scos pe Energy TCe 205 EDC cu transmisia automata cu dublu ambreiaj EDC cu 7 trepte un consum de 8.1 litri si doua amenzi, din care una pentru radar. In ambele cazuri, daca vorbim de un condus normal, consumul de carburant este unul impresionant de mic, ceea ce ma bucura. Renault a reusit cu ultimele masini sa ofere un design foarte frumos si niste motoare puternice si economice.
Noul Renault Megane 2016 vine cu noutati impresionante, nu are rost sa le enumar, mai bine va inscrieti la un test drive si astfel puteti sa va convingeti singuri, tot ce mai vreau sa spun este ca masina impresioneaza atat prin aspectul exterior cat si prin toate chestiile aduse pentru sporirea confortului pasagerilor. Versiuena GT cu 4Control devine interesanta, am apucat sa ma joc cu acest sistem in serpentine si vreaus a spun ca ajuta foarte mult, nu mai zic de virajele luate strans, in modul sportiv unde se cunoaste diferenta foarte mult.
A patra generatie de Renault Megane vine totusi cu cateva chestii noi care sunt demne de luat in considerare atunci cand alegeti sa va cumparati o masina noua.
La interior, Renault imprementeaza un sistem multimedia R-LINK2 de 8,7 inch de pe care se poate controla totul de pe masina, de la sistemul audio, climatizare si diverse setari de computer de bord. O chestie faina este sistemul Multi-Sense ce permite personalizarea comportamentului masinii, cele 4 moduri pre-programate sunt: Confort, Sport, Neutru, Eco si cel Perso ce poate fi setat de catre sofer. O chestie misto mi s-a parut faptul ca la finalul traseului, pe sistemul R-LINK2 mi-au aparut statisticile road trip-ului ce contin kilometri parcursi, consumul, timpul si multe altele.
Eu unul am ramas impresionat atat de designul masinii cat si motorizari, consumul redus de carburant si puterea motoarelor sunt elemente de baza atunci cand va intereseaza o masina noua.
Va recomand sa incercati aceasta masina in cadrul unui test drive pentru ca sunt sigur ca o sa ramaneti placut impresionati.
Dupa ce am ajuns acasa, nu am mai putut rabda si m-am apucat de scris, pentru ca si acum cand inchid ochii vad serpentinele de la volanul lui Megane RS si aterizarea celor de la BlueAir.
One Comment