Huawei se apropie de un sfârșit de an încununat cu încă un succes – se află pe lista câștigătorilor din topul “Best Brands 2016 – Clasamentul brandurilor din China”. Reușita a fost împărtășită în cadrul unei ceremonii de premiere care a avut loc în Shanghai, iar anunțul privind clasarea brand-ului a fost făcută de către Grupul Serviceplan, cea mai mare agenție de comunicații din Europa, împreună cu GfK, renumita organizație de cercetare de piață din lume.
La eveniment, Huawei a fost numit “Best Consumer Electronics Brand”, învingând alte branduri concurente din aceeași categorie, inclusiv Apple și Canon. Printre câștigătorii din acest an, se numără Airbnb – Best Disruptive Brand, WeChat – Best Digital Economy Brand și BMW – Best Emotionally Bonding Brand.
Lansat în Germania, încă din 2004, topul Best Brands a fost conceput ca o formă de recunoaștere a celor mai de succes și puternice branduri. Acesta este primul clasament al brandurilor din China, care ia în considerare exclusiv opiniile consumatorilor, evaluarea acestora având la bază atât componenta emoțională cât și cea comportamentală – creând astfel transparență și obiectivitate.
Glory Zhang, Chief Marketing Officer al Huawei Consumer Business, a ținut un discurs în cadrul ceremoniei, subliniind eforturile companiei pentru depășirea așteptărilor clienților săi: “Business-ul nostru se află în continuă creștere. În numai cinci ani, am crescut atât de mult încât am ajuns printre primele trei branduri de smartphone-uri din lume; începând cu 2014, brand-ul a fost clasat în topul realizat de Interbrand, aflându-se printre primele 100 de branduri. În acest an, am făcut un pas înainte, și am urcat pe locul 72. Oamenii întreabă mereu: cum reușim să facem posibil totul într-o perioadă atât de scurtă de timp? Iar eu le răspund de fiecare dată: inovația se află în centrul afacerii noastre! Ne concentrăm pe inovații semnificative, care sunt importante pentru fiecare eșantion privind experiența consumatorului. Acesta este motivul pentru care cel mai recent model lansat, Mate 9 Porsche Design, este atât de bine primit la nivel global, deoarece consumatorii sunt încântați de îmbinarea armonioasă dintre design-ul reușit și performanțele ridicate reunite într-un smartphone de top.”
Locul 72 în raportul Interbrand’s Best Global Brands 2016
Best Global Brands este un raport anual publicat de Interbrand, care identifică și centralizează primele 100 cele mai valoroase branduri din lume. Clasamentul se bazează pe trei componente cheie care contribuie la valoarea cumulată a brand-ului: performanța financiară a produselor și serviciilor din portofoliul brandului, ce rol joacă brandul în influențarea alegerii de cumpărare a clientului și puterea pe care brandul trebuie să o manifeste din punct de vedere al prețului premium sau a câștigurilor sigure pentru companie. Huawei și Lenovo sunt singurele companii din China care au fost introduse în clasamentul Interbrand – Best Global Brands 2016. În 2014, Huawei a devenit primul brand din China inclus în acest top. În acest an, Huawei se află pe locul 72, urcând 16 poziții față de anul precedent, când s-a clasat pe locul 88.
BrandZ – „Top 100 Branduri Globale” 2016 – Huawei ocupă locul nr.50
Clasamentul BrandZ este clasamentul care se realizează plecând de la cea mai mare bază de date din lume de branduri cu capitaluri proprii, care conține date cu privire la brandurile adunate din interviuri desfășurate în fiecare an, cu mai mult de 150.000 de oameni și în peste 400 studii din întreaga lume. BrandZ – „Top 100 Branduri Globale”a fost lansat în 2006 de Millward Brown, care este o companie separată de WPP, cel mai mare grup de servicii de comunicații din lume. În 2016, Huawei s-a clasat pe locul 50, urcând de pe locul 70, pe care s-a clasat în 2015.
“Best Brands 2016: Clasamentul brandurilor din China” – Best Consumer Electronics Brand
Lansat în Germania din anul 2004 de către Grupul Serviceplan, cea mai mare agenție de comunicații independente din Europa, împreună cu GfK, renumita organizație de cercetare de piață din lume, topul Best Brands a fost conceput pentru a recunoaște cele mai puternice și de succes branduri. Premiile în marketing au fost introduse în China, prima dată în anul 2014. Acesta este primul clasament al brandurilor din China, care ia în considerare exclusiv opiniile consumatorilor, evaluarea acestora având la bază atât componenta emoțională cât și cea comportamentală – creând astfel transparență și obiectivitate. Compania Huawei a fost desemnată “Best Consumer Electronics Brand”, învingând alte branduri concurente din aceeași categorie, inclusiv Apple și Canon.