Pe 6 noimbrie la Grand Hotel Traian din Iasi are loc TeCOMM 2014, un eveniment destinat cresterii si dezvoltarii afacerilor in comertul electronic. Daca detii un magazin online sau vrei sa investesti intr-o asemenea afacere trebuie sa vii la acest eveniment si sa inveti calea spre succes, cel putin calea teoretica.
Workshop-ul se adreseaza tuturor, indiferent de nivelul de experienta, continand un capitol introductiv cu scopul de a ne alinia cu totii cunostintele.
Vreau sa acord 5 invitatii la acest eveniment, invitatii ce reprezinta accesul gratuit la TeCOMM si pentru a le putea castiga trebuie sa urmati doi pasi simpli, primul ar fi sa dati un share pe Facebook acestui articol, iar al doilea sa lasati un comentariu in aceasta pagina cu una sau mai multe probleme cu care va confruntati cu magazinul vostru online, in cazul in care nu aveti unul, dar totusi va intereseaza ca in viitorul apropiat sa investiti in aceasta piata, puteti scrie care credeti ca sunt problemele ce credeti ca le ati putea avea comparand cu nivelul vostru de cunostinte in domeniu din prezent.
Puteti participa pana pe 30 octombrie 2014, iar daca vor exista mai multi participanti vreau sa va spun ca voi mai oferi cateva surprize si altor persoane in afara de cei 5 castigatori.
Vino la TeCOMM sa-i cunosti pe cei 8 speakeri, specialisti in e-commerce.
La eveniment vei afla ceea ce trebuie sa stie un proprietar de magazin online in momentul in care hotaraste sa investeasca in afacerea sa, fie ca e vorba de securitatea datelor, de customer support, sau de strategii de promovare in functie de piata tinta. Mai multe informatii despre TeCOMM gasesti aici.
Deci, share la acest articol si un comentariu cu o problema pe care business-ul vostru online o confrunta.
Aplicație de mobil sau site de mobil au impact semnificativ în traficul site-ului desktop ?
mari comisioanele la plata online(pentru site)
Daca o luam de la zero, cu un magazin on-l;ine, catre ce platforma ar fi mai bine sa ne indreptam? Pentru vanzare de produse fizice, nu digitale sau servicii.
Care sunt cele mai recomandate strategii ce se pot utiliza pentru imbunatatirea ranking-ului site-ului pentru motoarele de cautare?
Cum sa conving clientii sa foloseasca plata cu un card bancar in locul rambursului?