0

3 moduri principale de creștere a poziționării organice a unui site

Digital Metrics este o agenție seo care te poate ajuta ca să îți îmbunătățești poziția organică a site-ului tău de afaceri.

Poziționarea organică este folosită în acțiunile de marketing digital și se referă la acel număr de vizitatori care intră pe un site nu atrași de publicitatea plătită, ci în mod spontan, pentru că așa vor ei.

În general e mult mai probabil ca să se realizeze fidelizarea unui astfel de user, deoarece el este atras de un interes personal, nu de mesajul publicitar pe care site-ul îl oferă.

Spre exemplu, avem accesări organice atunci când o persoana este interesată de serviciul de închiriere al unor mașini, motiv pentru care cercetează subiectul pe Google tastând cuvinte cheie sau folosind o interogare vocală într-un limbaj comun și, ulterior, accesează un anumit site, fără însă a se lăsa influențat de link-ul unei reclame sponsorizate plătite.

Evident că pentru afacere este bine să se facă o combinație între reclamele plătite și creșterea organică a numărului de vizitatori.

Specialiștii arată că există trei moduri principale de creștere a poziționării organice a unui site web sau unei rețele sociale: marketingul de conținut, optimizarea pentru motoarele de căutare și dezvoltarea specifică a rețelei sociale.

Marketingul de conținut

Vizitele spontane pot fi de folos deoarece pot conduce la fidelizarea unor internauți cărora li se pare foarte interesant conținutul pe care îl găsesc pe un anumit site și revin, iar și iar acolo, în mod frecvent.

Cum se poate face acest lucru? Evident prin generarea de materiale relevante pentru public, care îi provoacă pe useri ca să interacționeze cu acestea, să găsească răspunsul la întrebările, nedumeririle pe care le au, ba chiar să facă anumite completări prin comentarii avizate.

Un conținut de calitate trebuie să fie original și orientat spre a răspunde la întrebările esențiale ( “Ce?”, “Cum?”, “De ce?”, “Când?”, “Unde?”), așa încât să fie destinat a rezolva principalele probleme cu care se confruntă un anumit public.

Optimizarea seo

Optimizarea pentru motoarele de căutare seo reprezintă principalul mod de a atrage public pe bloguri, site-uri și pagini web prin căutările pe care utilizatorii le efectuează pe Google.

Capacitatea de utilizare a unor strategii seo specifice este esențială pentru o mai bună poziționare în clasamentul rezultatelor (exact în momentul în care oamenii au cel mai mult nevoie de ele sau doresc informații pentru viitor la momentul cercetării).

Majoritatea oamenilor accesează de obicei primele site-uri de pe pagina motorului web, mai nou nu prea mai trec de poziția a cincea. Ce să mai vorbim de paginile 2 și următoarele de pe Google!?! Iată de ce compania care reușește să cucerească și să își mențină prima poziție în lista de rezultate (care este zero, nu 1!!!!) are mai multă vizibilitate, își crește autoritatea pe piață, generează trafic organic și, implicit, are mai multe oportunități de afaceri.

Acest fapt conduce și la reducerea cheltuielilor cu publicitatea, în condițiile în care și fidelizarea clienților este mult mai bună.

Rețelele de socializare

Rețelele de socializare vor fi și în 2020 instrumente cheie pentru creșterea răspândirii mesajelor unei companii, fiind foarte ușor de a împărțit conținutul în profilurile fanilor pe care compania le are pe pagina de business.

Dacă articolele au rezultat pozitiv de accesare și implicare, comentarii și partajări, este important să se mențină consecvența în postări contopindu-se conținutul de succes cu altele noi, deoarece specialiștii consideră că aceeași postare trebuie făcută în zile și ore diferite în următoarele două săptămâni ale publicării pentru a obține o vizibilitate maximă.

Strategiile de atragere a vizitatorilor spontani pe platforma unui site trebuie luate în considerare și ele serios printr-o planificare și organizare de bună calitate a acțiunilor realizate pentru a obține rezultatele dorite. Pe de altă parte, investiția în marketingul de conținut, optimizare și strategiile de răspândire a conținutului pe rețelele de socializare contribuie la atingerea obiectivelor de creșterea conținutului organic.

O companie poate să devină astfel mai cunoscută în mod cotidian publicului țintă prin furnizarea de materiale valoroase, ușurința de acces la informații în momentele în care oamenii au nevoie de ele și prin posibilitatea interacțiunii cu brandul pe rețelele sociale.

Prin poziționarea organică mai eficientă, companiile sunt capabile să își crească vizibilitatea, să câștige mai mult spațiu pe piață, iar rezultatul îl reprezintă mai multe oportunități de afaceri, ceea ce conduce la creșterea vânzărilor, la notorietatea brandului pentru publicul țintă.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *