In ultima perioada, tot mai multe persoane aleg sa se ocupe personal de optimizarea seo, deoarece in mod evident, nu este un lucru foarte ieftin. Din pacate, aceste practici, nu sunt deloc apreciate de motorul de cautare Google, deoarece pentru a putea sa faci acest lucru, ai nevoie de experti, care fac asta zi de zi si care stiu mai bine ce inseamna promovarea unei afaceri pe Google, deoarece totul se rezuma la metodele prin care faci asta.
Asadar, trebuie sa ti cont de faptul ca, totul se bazeaza pe niste tehnici si care sunt folosite doar de anumite agentii de marketing. In schimb, exista altele care din pacate chiar daca pretind sa fie serioase si sa iti ofere rezultatele dorite, nu sunt nici pe departe ceea ce ti-ai dorit. De aceea, iti vom prezenta putin mai jos cateva criterii care stau la baza unei alegeri bune.
Cum alegi agentia de marketing digital care se ocupa de promovarea site-ului tau?
In primul rand, trebuie sa analizezi foarte bine asa numitele recomandari. Acestea, pot fi gasite atat pe pagina de Facebook a agentiei, cat si pe site-ul lor. Dupa ce le-ai gasit ar fi bine sa le analizezi si sa vezi daca acestea sunt reale deoarece profilele de Facebook sau site-urile prezentare, de obicei pot fi verificate. Din aceasta cauza, este ideal sa faci asta inainte de a sta la o discutie cu un reprezentant al agentiei, in asa fel incat sa ajungi la o concluzie cat mai concreta.
Ulterior, iti recomandam sa te intalnesti cu cineva din cadrul agentiei, care iti poate prezenta serviciile de care ai nevoie. Daca discutam de advertoriale in presa, situatia este cu mult mai simpla, in schimb, in cazul in care vorbim de o optimizare seo sau de campanii ppc, atunci ar fi bine sa ceri un portofoliu care sa aiba incluse niste rezultate, deoarece pana la urma, doar acest aspect te intereseaza si pe tine. De aceea, ai grija sa fi cat mai atent in fiecare moment din timpul acestei intalniri si sa nu treci cu vederea peste anumite detalii.
In final, tine cont de faptul ca, o agentie serioasa, mereu iti va oferi un raport saptamanal, deoarece doar in felul acesta poti stii cu exactitate care este situatia cu promovarea afacerii tale. Ofera-ti intentia de a primi acest raport in mod regulat si daca acesta va lipsi chiar si cateva saptamani, parerea noastra este sa te indrepti catre o alta agentie, deoarece nu vei stii cu exactitate daca echipa in cauza se va ocupa asa cum iti doresti, sau pur si simplu iti va lua banii degeaba.