Brandul Giorgio Armani deținut și condus de designerul fondator Giorgio Armani a câștigat spațiul mult consacrat din industria modei prin designul superior, temele și tendințele sale relevante. Menține aura unui adevărat brand de lux. Nu numai că Giorgio Armani a devenit unul dintre cele mai respectate și cunoscute nume de brand din industria brandurilor de modă și de lux, ci este și una dintre cele mai apreciate companii de modă din lume, cu o valoare de peste 3,3 miliarde USD.
Giorgio Armani a început compania în 1975. Fiind el însuși designer, a confecționat îmbrăcăminte cu simțul său de estetică, frumusețe și lux, un sens care a apelat la elita societății. Este o companie privată cu fondatorul Giorgio Armani fiind acționarul unic. Cu multe sub-branduri proiectate sub brandul umbrelă mamă Giorgio Armani pentru a răspunde nevoilor specifice ale diferitelor segmente de piață, a devenit unul dintre cele mai puternice mărci de modă și lux din lume. Marca este construită pe 3 piloni: clasă, calitate și exclusivitate. Liniile sale de produse acoperă toate colțurile modei, inclusiv îmbrăcăminte, costume de baie, accesorii, parfum, produse cosmetice, ceasuri, ochelari, genți și încălțăminte pentru femei asa cum sunt pantofii casual Calvin Klein dar si pentru barbati și copii.
Giorgio Armani este foarte expansiv în Asia Pacific, cu multiplele sale piețe de creștere viitoare pentru mărci de lux. De exemplu, China îmbrăcă într-un ritm din ce în ce mai mare moda și articole de lux premium, iar Giorgio Armani a fost unul dintre precursorii care a exploatat potențialul pieței. Există aproximativ 10-13 milioane de clienți ai mărcii de lux chinezești. Conform consultanței de management global Bain, piața personală a bunurilor de lux în China este în continuă creștere și valorează 20 de miliarde USD, la sfârșitul anului 2015. Giorgio Armani și-a deschis magazinul Emporio Armani lângă istoricul „Bund” din Shanghai în 2004 și deschide magazine de atunci in China.
Spre deosebire de practicile obișnuite de branding, care se văd în mod normal în industria bunurilor de larg consum, filosofia brandingului în industria de modă și bunuri de lux este destul de unică și bazată pe personalitate. Cele mai multe case de modă celebre precum Christian Dior, Yves Saint-Laurent, Gucci, Versace și multe altele au fost construite pe personalitatea fondatorilor. Întrucât designul este cel mai important ingredient al îmbrăcăminții de modă și de lux, stilul individual al acestor designeri devine crucial pentru crearea și susținerea strategiei brandului de modă. Aceste modele și modele unice reflectă personalitatea creatorului lor care conferă o identitate mărcii și ajută la diferențierea de mulțime.