0

Despre provocările segmentului logistic în piața de e-commerce

Este clar că nu mai reprezintă nici un secret faptul că în România zona tehnică începe să capete un interes tot mai mare în rândul tinerilor atunci când vine vorba de formarea unei cariere. La polul opus (zonei tehnice) dar cu un puternic interes se află mediul online care atrage de la an la an tot mai mulți tineri pasionați. Astfel ușor, ușor drumul de la simplu junior către un strateg senior ajunge să se parcurgă în 4-5 ani de cele mai multe ori, ajungând în prezent ca numărul strategilor din e-commerce să fie extrem de variat și bine pus la punct gata să ia parte la orice fel de provocare venită din partea clienților (extrem de variați și cu tematici de business extrem de specifice). Întorcându-ne la zona mai tehnică a discuției, un lucru extrem de important de care trebuie să ajungem să ținem cont este valoarea și caracteristicile pe care zona de logistică o poate oferi unui business de e-commerce și nu numai.

Segmentul de productie hale metalice   a câștigat astfel notorietate dar și respect datorită cererii foarte mari venite din mediul online, unde magazinele și-au dat seama de potențialul pe care-l pot avea dar și de posibila profitabilitate pe care ar putea-o obține în situația efectuării de investiții inițiale.

În ultimii ani calitatea segmentului logistic s-a văzut a fi decisiv în zona multor tipuri de business-uri. Provocările pandemice care au influențat destul de mult și sfera economică (zdruncinată destul de mult de lockdown) au impus noi reguli la care mulți dintre analiști și specialiști nici măcar nu s-ar fi gândit. Dar este oarecum firesc deoarece nimic nu ajunge să fie extrem de bine pus la punct. Cu toate acestea atunci când vine vorba de dezvoltarea parcurilor logistice, specialiștii din domeniu recomandă cu încredere pe cei de la Profin – specialiști în dezvoltarea halelor pe structură metalică.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *