Exista numeroase metode de marketing digital pe care administratorii afacerilor si comerciantii digitali le pot utilizat pentru a-si promova brandul, produsele si serviciile prin intermediul site-urilor.
Pentru intreprinzatorii online car dispun de resurse minime, utilizarea metodelor gratuite de promovare site reprezinta o idee buna. Aceste instrumente pot necesita ceva timp inainte de a vedea rezultate tangibile, dar va pot ajuta sa va promovati gratuit, pe termen lung. Specialistii in marketing digital au optiunea de a utiliza unele sau toate aceste metode gratuite de promovare. Totusi, trebuie sa intelegeti ca e nevoie de timp si efort pentru a folosit toate aceste canale gratuite de promovare site in online. Sa faci afaceri pe internet presupune un ciclu continuu de activitati care va vor permite sa obtineti pozitii foarte bune in clasamentul motoarelor de cautare. Puteti sa va bucurati de o prezenta online puternica investind putine resurse financiare.
Iata cateva idei bune de promovare site:
1. Formulati mesaje virale cu continut de calitate de care potentialii clienti se vor indragosti.
Inainte de toate, trebuie sa va puteti baza pe un site cu un continut bun, relevant, calitativ si bine orientat. Continutul este extrem de important si asa va ramane o buna perioada de timp de acum inainte. Continutul de calitate poate deveni viral si reprezinta o modalitate sigura de a atrage vizitatori spre un site. In cele din urma vizitatorii acestia vor deveni clienti platitori.
Continutul este inima si nucleul site-ului dumneavoastra si reprezinta centrul eforturilor de marketing digital. Continutul poate fi orice puteti plasa pe site: de la articole de valoare importanta pana la informatii relevante si tutoriale video. Puteti crea aceste tipuri de continut chiar dumneavoastra sau puteti angaja un agent care sa se ocupe cu postarea lor. Puteti invita bloggeri sau freelanceri sa posteze pe site-ul dumneavoastra. Posibilitatile sunt practic nelimitate si garanteaza un trafic foarte bine orientat – desigur daca si continutul este bine scris, original, interesan, relevant.
2. Folositi puterea social media pentru promovare site
Exista site-uri foarte bine puse la punct care ofera continut incitant pentru vizitatori iar acestia se vor reintoarce aici cu placere de fiecare data. Statisticile arata ca utilizatorii online aloca pana la 21.3% din timpul lor online verificarii statusului, distributiei fotografiilor si dand Like pe site-urile de socializare. Altfel spus utilizatorii petrec pana la 33 de ore in online in fiecare luna, iar din acestea 8 ore sunt rezervate diverselor activitati pe site-urile de social media.
Prin intermediul retelelor sociale, puteti crea o pagina de profil separata pentru site-ul, marca si produsul dumneavoastra. Aici puteti atrage direct clienti existenti si potentiali. Puteti de asemenea sa creati grupuri de discutii, comunitati si sa construiti o retea de oameni cu aceleasi interese – acesta poate fi publicul potential pentru produsele sau serviciile pe care le oferiti.
3. Distribuiti continut viral cu Social Media Share
Social media nu reprezinta doar un instrument extrem de eficient pentru conectarea si interactiunea cu publicul vizat la nivel personal si social. Este de asemenea util pentru distribuirea continutului de calitate. Puteti folosi plugin-uri pentru partajarea continutului social media, permitand practic vizitatorilor sa raspandeasca rapid si usor “vorba” despre site-ul dumneavoastra – cu un singur click pe aceste butoane.