Atunci cand lucrezi la birou poate fi adesea nevoie sa-ti stabilesti cu multa precizie intreg esentialul de care ai nevoie. Desi uneori seful se va ocupa sa-ti ofere toate cele necesare, deseori tine si de tine sa-I transmiti clar si coincis intreg stocul de produse si eventual tipul acestora. Iar daca tocmai te-ai angajat intr-o meserie de birou si nu stii care sunt lucrurile de care ai putea avea nevoie, fie cauti inspiratie pentru a te putea organiza cu mai multa usurinta, prin intermediul acestui material va venim in ajutor cu un mini ghid al produselor esentiale pentru birou si modalitatea de a le alege pe cele mai bune.
Ce produse de birotica sunt esentiale intr-un birou
- Instrumentele de scris
Chiar daca majoritatea birourilor traditionale si clasice au fost inlocuite de cele tehnologizate, asta nu inseamna ca nu vei mai avea nevoie de articole de scris, pixuri sau markere. In niciun caz! Fie ca ai de prelucrat o serie de documente, fie ca trebuie sa le redactezi sau sa le stantezi manual, in mod evident existenta acestora este imperios necesara.
Iti recomandam sa te orientezi catre instrumente de scris de o calitate cat mai buna, care e de preferat sa se usuce cu usurinta si sa nu se transfere. Poti opta de altfel pentru pixuri cu radiera, care sa-ti permita cu usurinta sa-ti indepartezi orice greseala. Iar daca optezi pentru pixuri sau stilouri cu cerneala sau pentru astfel de accesorii clasice, nu uita si de rola sau tubul corector.
- Hartia
Daca in incapere vei observa o imprimanta, in mod cert vei avea nevoie si de articole din hartie pentru aceasta. De altfel, poti avea nevoie de hartie speciala pentru imprimanta sau de hartie cerata, ori de cartuse si astfel de accesorii similare.
Haryia joaca un rol esential chiar si daca prioritar activitatile se desfasoara informatizat. Deseori vei resimti nevoia sa pui pe hartie o serie de planuri, schite, idei etc. astfel ca aceste accesorii traditionale raman la mare cautare.
- Dosare si agende
Chiar daca mintea ta poate procesa foarte multe informatii, uneori e bine sa mai lasi loc de respiro si s-o accesezi doar daca ai nevoie. Cu atat mai mult cand vine vorba de planuri si proiecte, de o serie de sedinte sau de intalniri. Te poti folosi de produse organizare si arhivare prin intermediul carora sa-ti tii toate aceste informatii la loc sigur si pe care sa le gasesti cu usurinta oricand ai nevoie. In acest mod vei reusi totodata sa-ti aerisesti mintea si sa ai la un loc toate informatiile importante, fara a omite nici macar unul, lucru care de altfel te-ar putea costa inzecit. Si de ce sa te suprasoliciti mai mult decat trebuie, cand totul poate fi atat de facil?
- Accesorii de fixare
Si nu in cele din urma, accesoriile de fixare vor fi o alta serie de elemente de introdus pe lista de cumparaturi. Avem de-a face aici cu adezivi, cu bolduri, ace de siguranta etc. care te vor ajuta sa menajezi mai simplu documentele intr-un loc sigur.