0

Cel mai bun pret creare magazin online oferit de catre creare-magazinonline.ro!

In ziua de astazi, antreprenorii care isi doresc succes si longevitatea in afaceri investesc la fel de multa atentie in platforma online ca si in interiorul unui magazin cu sediu fizic. Mediul online este noul mod de a face business, iar cei care au inteles acest lucru au avantajul de a ramane in capul listei, mai ales cand vorbim despre algoritmii de cautare online. Un magazin online ii permite unui antreprenor sa isi vanda produsele oriunde in tara, dar chiar si peste hotare, atata timp cat are o interfata care poate fi inteleasa intr-o limba de circulatie internationala. Magazinele online sunt preferatele tinerilor, deoarece pot fi navigate chiar si prin intermediul unei aplicatii de pe telefon sau din confortul locuintei, folosind o tableta, un laptop sau un PC fix.

Cei care isi doresc un magazin online impecabil pot apela la serviciile agentiei creare-magazinonline.ro, specialziata pe aceasta ramaura. Agentia ofera si urmatoarele pachete:

Business- pachet care include module importante si optiuni de utilizare si administrare, fiind adresat business-urilor care gestioneaza un numar mediu de comenzi, dar isi doresc sa creasca.

Premium – Un pachet ce include servicii de creare magazine online complexe, o identitate vizuala unica si profesionala, cu o complexitate ridicata si adaptata necesitatilor si cerintelor brandurilor sau business-urilor ajunse la un nivel destul de avansat.

Cele mai importante 10 avantaje ale unui magazin pe internet:

1.Principalul argument este si ramane eliminarea chiriei scumpe a sediilor de facto ale magazinelor. Acesti bani pot fi investiti intr-o strategie de marketing online semnificativa.

2.Un manager de magazin in mediu online are, de asemenea, mai putine costuri de personal. Un manager de magazin trebuie adesea angajat, iar personalul este necesar pentru transport si contabilitate, dar proprietarul unui magazin online poate trece de obicei cu un numar semnificativ mai mic de personal.

3.Ofertele de vanzare incrucisata sunt cel mai pur motor de vanzare. In zilele noastre este posibil sa aratam fiecarui vizitator un magazin online absolut personalizat cu solutii software moderne. Intr-un magazin normal, nu este posibil sa se remodeleze rafturile fiecarui vizitator in functie de preferintele lor.

4.Pot fi oferite reduceri directionate care respecta anumite reguli de vanzare sau cantitate, de exemplu, astfel incat sa se cumpere mai multe produse. Intr-un magazin cu sediu fizic, clientul se simte de obicei enervat de ofertele de vanzare la checkout.

5.Clientii magazinelor de pe Internet nu sunt obligati de orele de deschidere si, prin urmare, le place sa vina dupa munca sau in timpul programului lor de lucru. Aceasta flexibilitate poate indema clientul sa cumpere mai mult.

6.Daca doresti sa deschizi un magazin pe internet, o sa ai si o investitie initiala relativ mica. Un magazin online profesionist poate costa in mod considerabil mai putin decat locatia fizica a unui magazin. Pe langa chiria lunara pe care trebuie sa o platesti, un magazin cu sediu are nevoie de mobilier, camere de vedere si multi angajati.

7.Vechiul principiu se aplica in magazine: „cantitatea vinde cantitatea”. Aceasta inseamna ca trebuie sa existe intotdeauna o cantitate relativ mare de bunuri pe rafturi pentru a implementa o multime. Studiile arata ca oamenii cumpara foarte mult doar cand rafturile sunt pline. Datorita cererii crescute de bunuri, capitalul mort creste, de asemenea, drastic. Proprietarul unui magazin online are doar atata stoc cat este necesar.

8.Prin intermediul unui magazin online, iti poti extinde practic propria acoperire intr-o tara intreaga (sau chiar in intreaga lume). Daca proprietarul magazinului combina produse inovatoare cu o strategie de marketing online curata, atunci ajunge automat pe piete de vanzari mult mai mari decat cu magazinul sau.

9.Cu instrumente statistice precum Google Analytics, visul unui proprietar de magazin se poate implini: este in cele din urma posibil sa aflam cum se deplaseaza un client prin magazin si ce parere are el. In magazinele obisnuite, acest lucru este posibil doar cu un test foarte complex si in cea mai mare parte non-obiectiv.

  1. Clientii iti permit adesea sa ii trimiti un buletin informativ dupa cumparare. Aceste masuri CRM creeaza vanzari suplimentare. Conform studiilor, costurile de marketing online sunt de pana la sase ori mai scumpe pentru un client nou decat pentru un client existent.

Desigur, aceasta lista este departe de a fi completa. Cu toate acestea, totusi, se pot economisi multi bani, care pot fi apoi investiti in masuri de marketing online semnificative.

Magazinele online pot fi promovate foarte usor pe retelele de socializare.

Luand in cosiderare urmatoarele statistici, crearea unui magazin online poate pare a fi o investitie mai buna decat orice altceva in momentul de fata.

Impreuna cu toate aspectele globalizarii, social media creeaza un punct central de intalnire pentru oamenii de pe Internet. Este vorba despre divertisment, interactiune si intrare.

Potentialul este vizibil in numarul de utilizatori din retelele diversificate:

-Facebook: 32 de milioane;

-Instagram: 25 de milioane;

-Pinterest: 5 milioane;

-Xing: 15 milioane;

-Twitter: 2,5 milioane;

-Youtube: 6 milioane;

-Whatsapp: 58 de milioane

-Snapchat: 6 milioane.

Avand astfel de numere la dispozitie, este usor de inteles dece multi antreprenori abandoneaza principiile traditionale de a face business in favoarea pietei online. Pe site-ul unui site web poti personaliza exact cum doresti, iar costurile nu sunt deloc mari. In schimb, intr-un magazin cu prezenta fizica o renovare anuala a interiorului este relativ scumpa. Prin intermediul agentiei creare-magazinonline.ro poti afla ce pret creare magazin online implica o astfel de investitite si ce beneficii pot aduce pachetele lor disponibile pe site.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *