Specialiștii de la Dinosans.ro producator de ambalaje de carton se așteaptă la un impact mixt al epidemiei de COVID-19 asupra organizațiilor de ambalaje. Întreprinderile, de exemplu, cele de bunuri de consum, bunuri alimentare, produse farmaceutice și alte articole de servicii medicale, precum și cele de transport online de afaceri se bazează pe faptul că vor observa o creștere precară. Apoi, din nou, cererea de ambalaje de lux și industriale ar putea prezenta un model în scădere. În plus, în condițiile în care costurile petrolului nerafinat suportă o lovitură, cheltuielile cu materiile prime pe bază de petrol, de exemplu, rășinile din plastic pentru industria ambalajelor vor scădea probabil. Se așteaptă, în plus, ca presiunile asupra costurilor din industria ambalajelor să crească, clienții acesteia fiind sub o presiune extremă, cumpărătorii dovedindu-se profund sensibili la preț, iar transformatorii de ambalaje așteptându-se să primească un volum adecvat de cereri pentru a-și menține fabricile bine utilizate.
Se anticipează că dimensiunea pieței mondiale de ambalaje de carton de tib bax în timpul pandemiei COVID-19 se va dezvolta de la 909,2 miliarde USD în 2019 la 1 012,6 miliarde USD până în 2021, cu o rată anuală de creștere compusă (CAGR) de 5,5% ca rezultat cel mai probabil în perioada estimată, cea mai ideală situație reflectând o dezvoltare de 9,2% și cel mai grav rezultat imaginabil la 2,2%. Motoarele semnificative pentru industria ambalajelor încorporează interesul sporit pentru ambalajele FMCG și farmaceutice, creșterea vânzărilor de afaceri pe internet din cauza blocării. Datorită efectului Coronavirusului asupra sectorului ambalajelor, există atât avantaje, cât și impedimente în toate segmentele. Cu toate acestea, sectoarele de ambalaje de pretutindeni au mai multe avantaje critice decât diferite afaceri care sunt influențate de pandemia de Corona virus. Calculator preturi pentru cuti de carton aici.
Deoarece multe națiuni sunt în stare de închidere din cauza acestei infecții distructive, a fost populară aprovizionarea cu bunuri esențiale, de exemplu, medicamente, produse lactate, alimente, dezinfectanți, produse de igienizare, capace de față, dezinfectanți și multe altele. Fiecare dintre aceste articole necesită ambalare, iar producția lor a fost mai mare decât oricând în memoria recentă. Consumatorii și clienții din întreaga lume se orientează spre articole umplute/ambalate în locul articolelor pierdute, la început accesibile și vândute la liber, de exemplu, produse naturale, legume și așa mai departe. În consecință, cererea pentru industria ambalajelor s-a extins din cauza pandemiei.
Plasticul a revenit în afaceri din cauza pandemiei
În industria ambalajelor, în funcție de material, sectorul plasticului are cea mai mare popularitate. Mai mult decât atât, o tonă de producători și organizații care la început au utilizat diferite tipuri înclină spre plastic pentru siguranța evidentă a asistenței medicale, deoarece este mult mai sigur, din ce în ce mai moderat, fiabil, iar de destul de mult timp, afacerile clinice utilizează plasticul pentru ambalarea medicamentelor. De asemenea, plasticul ajută la stoparea răspândirii afecțiunilor și ajută la împiedicarea reacției, ruinării și deteriorării produselor presate în el. În timpul perioadei de închidere, produsele ar trebui să aibă un termen de valabilitate mai lung, iar dacă ar expira în curând ar duce la înfometare, deoarece publicul larg nu ar avea posibilitatea de a achiziționa înlocuitori noi pentru produsele terminate, deoarece cea mai mare parte a unităților de producție sunt închise. Angajații sunt, de asemenea, abordați să rămână izolați și să se autodepășească.
Coronavirusul a ajutat organizațiile care urmează să se închidă
Cea mai mare parte a companiilor de ambalaje care erau pe punctul de a se închide înainte de izbucnirea epidemiei de COVID-19 revine în prezent pe piață, deoarece interesul pentru acest domeniu s-a extins radical. Se contează pe faptul că aceste organizații vor rămâne în activitate mult mai mult timp semnificativ după ce pandemia se va încheia, deoarece indivizii au înțeles valoarea ambalajelor pentru produse și modul în care acestea sunt importante pentru a susține curățenia. Mulți au devenit semnificativ mai conștienți de sănătate și doresc să achiziționeze produse ambalate, spre deosebire de cele care sunt vândute și pierd dacă sunt mai scumpe.
Dezavantaje în afaceri
În ciuda faptului că sectorul ambalajelor are atracție și circumstanțe tot mai favorabile, există și dezavantaje. Prevenirea semnificativă pentru această industrie este închiderea, deoarece reprezentanții sunt abordați să rămână acasă în timpul pandemiei.
Din această cauză, un număr uriaș de unități de ambalare sunt închise, sau producția este mai mică în contrast cu cea anterioară. Sectoarele de ambalare care ambalează alte produse decât cele esențiale de zi cu zi și medicamente sunt închise în totalitate și se află în ghinion, deoarece cerința de produse a ajuns aproape de zero. Indivizii sunt gata doar să se încarce cu lucruri de bază pentru a rezista.
În plus, majoritatea reuniunilor și evenimentelor mondiale de ambalare, de exemplu, Interpak, cu sediul în Germania, și Plastics Recycling Show, cu sediul la Amsterdam, din Europa, au fost abandonate și amânate din cauza carantinei. Amânarea și renunțarea la aceste evenimente a provocat o mare nenorocire în numerar, precum și scăderea fuziunilor internaționale care ar fi putut avea loc dacă adunarea ar fi avut loc, fapt care se poate atribui unei nenorociri monstruoase în afaceri.
Cererea de a ține pasul
Multe organizații de ambalare care nu-și pot extinde producția în funcție de cererea mare nu vor avea opțiunea de a continua pe piață după ce pandemia se va încheia, în condițiile în care o mare parte din organizațiile care s-au bazat pe aceste firme de ambalare tocmai s-au mutat în alte organizații pentru a umple complet interesul de pe piață.
China nu mai este în acest moment lider de piață
China, care este pionierul în sectorul ambalajelor, și-a pierdut clienții, iar economia sa va scădea probabil până la jumătate în timpul și după pandemie. Acest lucru se datorează faptului că toate organizațiile care depindeau de China pentru ambalare își mută în prezent organizațiile în alte țări din lumea a doua, de exemplu, India. De asemenea, după controlul epidemiei de coronavirus, numeroase organizații preferă să depindă de diferite țări, spre deosebire de China.