0

Pixuri personalizate – cadouri mici folosite la motivarea angajaţilor în diferite circumstanţe

Oferta de pixuri personalizate este atât de bogată şi de variată în ziua de azi încât mulţi antreprenori prefera să investească în aceste mici obiecte personalizate pentru a-şi stimula angajaţii să lucreze cu mai mult spor, mai eficient, motivându-i astfel.

Dacă până nu demult, pixurile personalizate erau oferite clienţilor şi potenţialilor clienţi sau colaboratorilor, acum reprezintă un cadou extraordinar, un stimulent incredibil pentru angajaţi, împreună cu agendele personalizate şi nu numai.

Pixuri personalizate din plastic sau metalice? Ce alegeţi pentru afacerea dumneavoastră?

Alegerea unei oferte de pixuri personalizate nu este atât de simplă, nu este o decizie uşor de luat peste noapte de către antreprenorii care vor să îşi stimuleze angajaţii. De aceea, oferta de pixuri personalizate este foarte bogată, incluzând pixuri albe, negre, pixuri colorate, din plastic sau metalice.

Pixurile metalice au următoarele avantaje:

  • sunt foarte elegante şi împreună cu o agendă personalizată spun multe despre angajaţi şi compania pe care o reprezintă;
  • sunt foarte rezistente la zgârieturi şi lovituri;
  • sunt uşor de personalizat şi, dacă li se schimbă mina, au o durată de viaţă foarte mare.

Pixurile personalizate din plastic, pe de altă parte, prezintă următoarele avantaje:

  • sunt ieftine comparativ cu cele metalice;
  • sunt practice şi uşor de purtat în geantă şi borseta;
  • sunt disponibile în diverse culori;
  • sunt realizate din plastic de înaltă calitate;
  • au un grip confortabil şi uşor de prins.

Ce înseamnă motivarea angajaţilor în cadrul unei companii?

Pixurile personalizate reprezintă o parte importantă a strategiei de motivarea angajaţilor în cadrul companiilor pentru că îi face să se simtă importanţi şi cum esenţa firmelor este resursa umană, singura creatoare de valoare, procesul de motivare este unul important pentru a determina performanța să ajungă pe primul lor şi compania să se ridice.

Cum pot fi motivaţi angajaţii să lucreze mai eficient? În primul rând, aceştia trebuie să fie:

  • trataţi în mod egal şi corect;
  • beneficieze de bonificaţii egale şi tratamente nediscriminatorii;
  • nu aibă tendinţa să se compare cu ceilalţi angajaţi pentru că primesc aceleaşi facilităţi;
  • li se recunoaşte performanţele şi li se oferă periodic mici cadouri în acest sens;
  • sunt apreciaţi, li se încurajează iniţiativa şi li se creează un mediu de lucru prielnic.

Principalele strategii de motivare a angajaţilor din cadrul unei firme

Principalele strategii de motivare a angajaţilor în cadrul companiilor includ:

  • recompensarea angajaţilor încă din primul an de vechime în firmă;
  • crearea unei culturi în care rezultatele angajaţilor sunt apreciate;
  • crearea unei transparențe totale în evoluţia lor profesională;
  • recunoaşterea meritelor angajatilor folosind platforme Social Media pentru a le expune;
  • flexibilitate, autonomie şi reducere a nivelului de stress;
  • crearea de oportunităţi de dezvoltare personală;
  • oferirea de mici cadouri semnificative, personalizate cu logo-ul firmei;
  • introducerea unei programe de mobilitate cu posibilitate de a lucra pe termen scurt sau lung chiar în străinătate;
  • oferirea siguranţei locului de muncă şi stimulentelor financiare.

Sursa foto: https://pixabay.com/photos/coffee-pen-notebook-caffeine-cup-2306471/

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *