Desi sexul vinde cel mai bine in zilele noastre, acesta este inca un subiect tabu printre romance sau cel putin asa pare in afara patului conjugal. Fetele mai vorbesc una alta cand se vad la un pahar de vin si atunci unele mai dau sfaturi din propria experienta, dar in general, multora le este rusine sa vorbeasca atunci cand vine vorba despre jucariile sexuale chiar daca acestea sunt la moda in ultimii ani.
Piata sex shop-urilor este una de 15 miliarde de dolari iar un studiu publicat in 2017 de catre unul din cei mai mari producatori de produse destinate adultilor din Statele Unite ale Americii, arat ca 63% dintre persoanele chestionate au declarat ca au folosit cel putin odata jucarii sexuale precum vibratorul, iar cele ami cautate cuvinte cheie pe motoarele de cautare sunt sex shop cu produse de lux iar la noi in Romania unul din cele mai bine aprovizionate astfel de branduri este Lovense.
Piata jucariilor sexuale a ajuns atat de complexa incat femeile nu sunt multumite cu un simplu vibrator, acesta a devenit un accesoriu foarte pretentios si din acest motiv multe cauta inainte de a cumpara de exemplu vibrator de la brand-uri exclusiviste, la fel ca si gentile sau pantofii, importanta este calitatea dar si designul.
Partea cea mia interesanta a studiului este partea cu igiena, femeile ce au participat la studiu au fost intrebate cat de des isi curata jucariile sexuale pe care le folosesc, iar 63% au spus ca o fac dupa fiecare utilizare, 9% o data la cateva utilizari si 28% au spus ca nu o fac niciodata.
Studiul mai spune ca 60% din cei chestionati au raspuns pozitiv atunci cand au fost intrebati daca partenerul stie ca ele folosesc jucarii sexuale, dar 45% din ei au spus ca nu folosesc niciodata jucariile sexuale impreuna cu partenerul ci doar atunci cand vor sa se bucure singure de putina placere.
Sunt curios cum ar suna un astfel de studiu facut in Romania, ar fi interesant de stiut cati bani valoreaza piata asta la noi in tara si ce raspund femeile chestionate.