Exista mai multe tipuri de vitrine magazine care pot fi folosite pentru a etala produsele in magazine, astfel incat sa fie generate vanzari. Cu vitrinele de la Xglas, magazinele au garantia ca vor reusi sa isi expuna perfect produsele, in asa fel incat clientii sa fie foarte atrasi de ele.
Sfaturi pentru amenajarea vitrinelor, de la Xglas
Vitrinele sunt practic primele impresii pe care si le formeaza persoanele care intra intr-un magazin sau cand trec pe langa un magazin. De asemenea, vitrinele sunt si cele care vor atrage trecatorii si ii vor determina sa intre si sa cumpere din locatie sau care vor sa verifice produsele expuse. Este important ca vitrinele sa imbie trecatorii sa intre si sa ii faca sa cumpere, conform specialistilor de la Xglas.
Vitrine magazine – detalii importante
Pentru vitrine magazine toate detaliile conteaza atunci cand ele sunt cele care vor determina comenzi. Culorile dominante din vitrina sunt cele care genereaza prima impresie. Daca vitrinele sunt predominant rosii vor da impresia de reducere a adancimii spatiului scotand in evidenta produsele. Nuantele reci sunt recomandate pentru a prezenta vitrina, deoarece dau senzatia unui spatiu deschis.
Iluminarea este un detaliu foarte important, deoarece reprezinta elementul de baza pentru succesul unei vitrine. Sunt necesare multe surse de lumina care sa fie dispersate in functie de modul in care s-a asezat marfa. Ele trebuie sa cada pe produse si sa le scoata in evidenta foarte bine.
Compozitia decorului trebuie sa aiba si armonie dar si simetrie, linii care sa incadreze foarte bine marfa si scari sau etajere pentru ca toate produsele sa fie asezate pe mai multe nivele pentru a da sentimentul unei scenete.
Tipul de vitrina este important. Vitrinele, tinand cont de tipul cladirii si de locul in care sunt amplasate pot fi liniare sau pot avea avantajul ca pot sa cuprinda cu privirea tot aranjamentul. Pot fi de tip alveolar, caz in care marfa poate fi privita si analizata din mai multe unghiuri si astfel este creata o nota de interes si futuristica.
Utilizarea mobilierului se va face in avantajul magazinului. Marfa se pune astfel incat asezarea sa fie cat mai creativa si sa disperseze produsele pe diferite nivele.
Toate vitrinele trebuie sa dea o impresie teatrala. In momentul in care vitrina este decorata trebuie sa se tina cont de alegerea celei mai bune tematici pentru marfa care a fost expusa. Aceasta sceneta care este prezentata clientului va reflecta mai multe emotii. Poate genera umor atunci cand imaginea este una vesela, realism- in momentul in care produsele sunt prezentate relevant pentru o anumita situatie care poate fi intalnita de utilizatori, sau soc – atunci cand produsele sunt prezentate in moduri unice si neasteptate.
Toate aceste aspecte contribuie la imbunatatirea vanzarilor. Alegerea facuta vis-a-vis de tematica determina oamenii sa admire magazinul si produsele sale sau ii face sa fuga cat mai departe de acesta, caz in care afacerea va avea de suferit. Vitrinele alese cu atentie imbunatatesc cu mult vanzarile.