0

Cursuri engleza pentru angajatii din industria hoteliera

Sunt managerul unui renumit lant hotelier de lux din Romania. Totul merge struna: de la curatenie, la aprovizionare si la cinstea cameristelor care nu se ating de un capat de ata strain, cand fac curatenie prin apartamente. Serviciile pe care le oferim sunt evaluate la superlativ: lenjerii curate si calcate, camere care stralucesc de curatenie, bai impecabile, personal amabil, mai putin bine stam la capitolul comunicare in limba engleza.
Inspectorii au notat bucataria si restaurantul hotelului cu nota 10. Da, avem dispozitive de sterilizare a cutitelor, veselei si aparaturii si personal priceput, daca ar fi si vorbitor de limba engleza, totul ar fi perfect!

Daca nu as fi manager, as rade cand as vedea receptionera stand cu dictionarul sau cu ghidul de conversatie la indemana si dand de multe ori neputincioasa din umeri:

-Ce spune? Expresia acesta nu este trecuta nici in ghid, nici in dictionar!!!
Iata pentru ce caut acum cursuri engleza companii. Vreau ca si la bar si restaurant clientul sa fie inteles si servit din prima, nu dupa numeroase semne de exasperare!
Principalul obiectiv din 2018 este ca de la portar la camerista, bucatar si receptionera, salariatii mei sa vorbeasca perfect limba engleza. De ce am ales ILSC.ro?

1)Experienta si rezultatele ii recomanda. Cei mai buni profesori de limbi straine din tara se ocupa cu profesionalism de cursanti fiind informati despre toate manualele, auxiliarele si metodele prin care se invata mai usor limbile de circulatie internationala.

2)Organizeaza cursuri de limba engleza pentru companii pe domenii de activitate si la sediul indicat de solicitant. Nu-mi permit sa duc tot personalul la cursuri, ci numai sa-i adun in camera de conferinte a hotelului central. Exista domeniul turism la sectiunea de limbi straine pentru companii.

3)Cursantii sunt provocati sa faca fata unor situatii practice de comunicare, acesta fiind unul dintre principalele aspecte care contribuie la gradul maxim de reusita la examene si in viata al cursantilor. Sunt sigura ca ei vor fi pusi sa reproduca replici din materiale media model, dar si sa conversese pe diverse teme: preluarea unei comenzi de catre ospatar, solicitarea unor servicii cameristei, cazarea oaspetilor dupa nevoile si dorintele acestora. Ar fi ideal ca la sosirea unor oaspeti de seama, bucatarul sa stabileasca meniul impreuna cu ei si toata lumea sa fie multumita.

4)Se ofera numeroase bonusuri si tarife mici colaboratorilor permanenti.

5)Profesorii sunt creativi si deschisi inovatiei, nu sunt conservatori, de aceea participarea la lectii va fi o delectare. Ei vor da dovada de empatie cand cursantii, obositi de munca, nu se vor concentra suficient si vor proceda ca atare sa-i motiveze.

6)Orarul este flexibil, profesorul pliindu-se pe nevoile cursantilor, nu invers.

Sunt foarte incantat de planul meu si de faptul ca am semnat deja contractual cu ILSC.ro, iar in curand salariatii vor incepe cursurile! Va fi o investitie pe cinste, fiindca oaspetii straini au nevoie sa fie ascultati si ajutati cand comunica in limba engleza.
Pe ordinea de zi a tuturor managerilor din industria hoteliera ar trebui sa fie organizarea de cursuri engleza pentru companie la locul de munca.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *